CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 16 November 2011

sudah kembali SIHAT . ALHAMDULILLAH ! ^_^

terima kasih bestfriend yang menasihati saya !
saya sayang kamu semua walaupon kamu semua selalu menyusik saya , saya tak ambil hati pon tapi kadang2 tu ada la jugak terasa tapi kejap je sebab kamu semua pandai ambil hati saya . saya sedar saya ni degil x dengar cakap tapi kamu semua still nasihat saya x henti2 tapi saya takut kamu semua jemu nak nasihat saya da kan . hope kamu semua tak jemu saya dnegar je nasihat kamu semua tapi lambat sikit .HEHE
pasal pedih hulu hati tu 2 hari jugak la saya menahan kesakitan . makan ubat pon x ada efect pon . geram betul la , ubat yang mujarab adalah MUNTAHKAN BALIK MAKANAN yang TELAH DIMAKAN . lepas MUNTAH BARU RASA LEGA . fuhhhhhhh ! series menyeksakan .
btw , terima kasih kat nani , baby , yue n mady sebab ingatkan saya makan ikut cara pemakanan yang betul . nani tolong URUTKAN BELAKANG SAYA , baby NASIHATKAN , yue NASIHATKAN , mady NASIHATKAN . dorg nasihat 'tika , makan kunyah lumat-lumat ' . HEHEHE . kelakar jugak tapi itu la yang tika mesti ingat sentiasa . kalau tak jadi balik PEDIH HULU HATI .

0 comments:

Post a Comment