CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 16 November 2011

DONE !!

rasa nak terbang je , HAHA

17/11/2011 , last paper dan tamatlah semester 4 . rasa kejap je da habis sem 4 rasa tak percaya je kan , hehehee . macammacam suka duka aku semester 4 ni , sedih , gembira semua ada . semester 4 ni semester yang paling BERAT bagi aku . tapi aku boleh tahan demi family n diri sendiri . tapi kenangan kite buat kerja berkumpulan TEATER N CAMP memang tak dapat dilupakan . banyak kenangan semester 4 ni , sem 4 la saya baru rasa APA MAKSUDNYA PELAJAR YANG SEBENAR ? HEHEHE ^_^
kepada sayang-sayang saya DIPLOMA PENDIDIKAN (PENGAJIAN PRASEKOLAH) KOHORT 11 GROUP 1 , saya sayang kamu semua , maafkan saya kalau ada yang terguris hati , saya terkasar bahasa , terluka di mana mana , termakan yang tak disengajakan , terambil harta benda , terusik dan macam macam la k , SAYA NURUL ATIKAH AHMAD DIBERI NAMA , ingin meminta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki jika selama perkenalan kite ini ada yang tak suka dengan kehadiran saya ,ada yang membuatkan kamu semua tak suka ke . saya minta maaf ye . saya manusia yang tidak sempurna dan saya sedang belajar untuk jadi yang terbaik untuk diri sendiri dan kalian semua . miss u , love u , need u , need hugs n kiss =_=.

happy holidays , take care 
see u next semester . okay ! 
^_^

0 comments:

Post a Comment