CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 20 October 2011

Mandi-Manda ^_^

Hari melepaskan tension sebelum FINAL ! Lokasi ULU YAM da dekat sangat dengan rumah da . HEHEHEHE . alang-alang tu singgah la rumah dulu sebelum balik UNISEL BJ , kan kan kan ? HEHEHEEE . 
bertolak eh kalau tolak agaknya 2 hari baru sampai, just kidding . HAHAHAAAA !
Janji gerak kol 8 pagi tido malam tu kol berape pulak kan da nak kol 5 padi baru tido dok gosip2 bagai kan. Memang TERBABAS sampai kol 9 PAGI baru bangun tu pon nasib la SI NANI gerakkan kalau tak da kene tinggal . HAHAHAHAAA ! macam-macam benda terjadi sepanjang perjalanan , malas la nak taip panjang sangat ceritanya . Pape pon SERIES BEST SANGAT dapat luangkan masa dengan SAYANG2 SAYA semua . THNKS A LOT'S . SAYANG KAMU SEMUA  !! muahhhhh2 ^_^

da sampai tempat yang ingin dituju ! HAVE ARE NICE DAY'S

pasangan bahagia ^_^

LELAKI SEPI ! sedih kan muka mamat ni . actully dia ni COMEL,SPORTING.
best r kawan dengan dia .
dia la jadi PHOTOGRAFA KAMI KAT SANA, CANTIK PULAK gambar yang dia amek . 
nanti aku kawen tak yah sewa PHOTOGRAFA mahal2 suruh je dia ni . 
HAHAHAAA ! THNKS ZUL , ^_^

lelaki melayu terakhir ^_^
tak pernah2 dia bawak kereta 60 KM sepanjang perjalanan .
TAHNIAH DIUCAPKAN ! HEHEHEEE

ini la AIR TERJUNNYA ! cantik sangat , sejuk pulak airnya . 
mengigit2 aku tengok dorg semua SEJUK specially ANAS,ZUL N JOE . hahahahaa
kecian2 :P

NANI , EIRA ni je yang tahan SEJUK , bapak la kami semua da siap salin baju dorg tak naik2 lagi ,
memang da macam tak nak naik da aku tengok dorg berdua ni . ^_^
nanti kite pegi la ye sayang . 

Pandangan dari ATAS ! cantik kan ? hmmm ^_^ tenang je .

nani dengan eira ni memang suka buat benda yang pelik bagi la kat dorg ni .
ishhhh seram aku tengok pic dorg ni , berani betul duduk kat situ kalau aku x laaa . 
GAYAT !

ada macam PEREMPUAN MELAYU TERAKHIR X ? wahhhhh poyo kan gurl ni .
soe la tika tak mandi kerana sebab2 yang tertentu . HAHAHAHAAA
THNKS ZUL SNAPKAN PIC NI TUK SAYA ! sangat CANTIK ORG YANG KENE SNAP 2 , wahhhh PERASAANNYA GURL NI ! yekkkkk . 
Ni CAMERA eira . eira THNKS AW ! 
^_^

Sebelum balik post sebabgai tanda KENANGAN ! 
SELAMAT TINGGAL ULU YAM ! 
KALAU PANJANG UMUR KITA JUMPA LAGI .
MISS U AIR TERJUN . ^_^ 


0 comments:

Post a Comment