CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 10 October 2011

10/10/2011 bersejarah

Akhirnya apa yang tersurat dan tersirat terungkap dalam sebuah perjumpaan antara sayang-sayang tika semua . Masalah kami sudah selesai semua salah faham selama ni semua da settle . ALHAMDULILLAH AMINNNN dengan izin ALLAH S.W.T . masa perbincangan sedang berlaku tika tak boleh nak berkata-kata cuma air mata dapat menjelaskan semua yang tersirat di hati ni .  tah la tika tak boleh nak bercakap , klu ckp mesti menangis kompom punya la sampaikan sayang semua penat nak tggu bile agaknya tika nak cakap kan ? heheheheee . I'AM SORRY , tika memang macam ni .

biasa la kite manusia biasa tak ada yang sempurna kan , cuma untuk jadi sempurna tapi apa kan daya ada yang lebih sempurna dari kite sebagai manusia . sebagai manusia perlu berusaha jadi yang terbaik untuk diri sendiri dan keluarga . pandangan orang sekeliling memang ada je yang tak suka dengan sikap dan cara kite tapi kite perlu ingat jangan cepat putus asa teruskan usaha anggap je itu sebagai DUGAAN HIDUP DAN CABARAN DI DUNIA ALLAH SEDANG MENGUJI KITE KERANA MENYANYANGI KITE .

Salah faham memang lumrah kehidupan kat mana2 kita duduk mesti ada punya sedangkan adik beradik pon boleh bergaduh disebabkan salah faham inikan pulak bukan darah daging sendiri kan kan kan ? NURUL ATIKAH AHMAD NAK MINTA MAAF JIKALAU SEPANJANG PERKENALAN KITE INI ADA YANG MEMBUATKAN KALIAN TERASA, MARAH, GERAM, BENCI, TAK SUKA, JIJIK, OR PAPE JE K . TIKA MINTAK MAAF . HALALKAN SEGALA MAKAN DAN MINUM .

hmmmmm lepas ni BUKA BUKU BARU, semua baru . hahahahahaa . lupakan yang da berlaku anggap je itu 1 KENANGAN TERINDAH bt diri sendiri k . BE STRONG GIRL !


p/s : untuk diri sendiri cuba untuk perubah demi semua, tapi perlukan masa untuk perubahan ini .

SAYA SAYANG KALIAN ! muaaahhhhh .

0 comments:

Post a Comment