CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 25 April 2012

tak sia-sia pon


New Entry today : 
26/04/2012
HARI BERSEJARAH BUAT SAYA! 
HARI BERTUAH!
HARI BAHAGIA!
HARI-HARI PON BOLEH. hehehe
nak kongsi dengan korang hari ni tikah happy sangat-sangat . nak tahu tak apa dia, jeng jeng jeng taraaa!!! 
saya  NURUL ATIKAH BT AHMAD : LULUS TEST COMPUTER !!
MARKAH : 46 / 50.
*teruja gila keluar bilik test tu macam rasa TAK PIJAK TANAH NYAH MACAM NAK PENGSAN PON ADA HAPPY SANGAT . HEHEHEHE.
ALHAMDULILLAH, amin . Bersyukur sangat-sangat. 

*curi kat google images, hehe 


HAAA, gambar ni pon cilok kat google jugak. hehe.

ehh, balik pada story atas tadi > haa , bukan senang nak jadi senang bukan susah nak jadi susah. mula-mula tu memang susah bagi tikah nak test ni. tension gile dengan study pastu nak test computer lagi, perghh banyak sangat beban kat kepala. so amek keputusan cuti semester ni aku nak amek laa, tak boleh jadi ni orang lain dah pas aku ni duk lagi. so pagi tadi pukul 7.30 gerak dari rumah ke P.S.SAMY , tak jauh mana pon dari rumah 40minit dah sampai. tikah pon pergi la dengan ayah , sementara ayah cuti ada kat rumah tak kena panggil berlayar lagi so teman kan tikah pergi.
Dalam kereta tadi sebelum test ontheway ni ayah bagi KATA-KATA SEMANGAT, tu yang mahal tu. hehehee
tikah ni jenis yang GUGUP, GELABAH , NERVOUS macam-macam lah. haaa biasa lahh kan semua orang ada sifat yang macam tu cuma bezanya bagaimana seseorang itu KAWAL EMOSI itu supaya tak melebih-lebih. 

betul kata-kata azimat ni *USAHA TANGGA KEJAYAAN*
kalau kita sendiri tak usaha macam mana nak maju ke hadapan. orang lain tak boleh bantu kita , kita sendiri yang mesti tolong diri sendiri sayang diri sendiri sebelum sayang orang lain lebih pada diri sendiri.
mulai daripada sekarang, tikah akan pegang kata-kata ini sampai bila-bila. sebab dengan kata-kata ini tikah dan korang semua boleh berjaya dan maju menuju kejayaan kan. so yang putus asa , kuatkan semangat. 
insyaALLAH ALLAH SENTIASA ADA BERSAMA UMATNYA.
nak tahu sebelum tikah pergi test ni berapa kali buat LATIHAN BERULANG-ULANG 20 kali tanpa jemur.
tak sia-sia bersengkang mata buat test ni baca buku. malam tadi last tikah buat latihan pukul 2.00 pagi. letih dah menghadap lappy je. hehehe. 
haaaa, lepas apa yang dapat ni PUAS SANGAT HATI NI GEMBIRA YANG TERAMAT . THANKS A LOT TO ALL FAMILY MAK, AYAH, ALONG, ASYRAF bagi sokongan dan semangat and then my bestfriends nani, mady, teera, yue, baby n semua sekali *nak sebut ramai sangat kan. semua lahhh yang bagi semangat. thanks a lot love u all sampai syurga. 


today is my lucky day !!!
senyum sampai ke telinga .



tuan tanah ^_*
PEACE !!!!

0 comments:

Post a Comment