CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 4 February 2012

kecewe dengan diri sendiri


Dengan penuh keyakinan aku pergi hari bangun dengan semangatnya , tiba tiba perkara yang paling aku takut berlaku pada aku hari ni . series aku kecewe dengan diri aku sendiri . kenapa orang lain boleh LULUS sedangkan aku ni tak boleh ???? aku dah usaha dah . aku dah buat dengan yakin dan semangat tpi settle juga GAGAL. 
Thanks sayang sayang MADY BABY sebab temankan tika amek ujian yang kedua tapi STILL GAGAL . I'am so sorry sebab kecewe kan korg berdua . tika tak tahu kenapa dengan tika hari ni sebelum ujian ni kite semua dah buat latihan berpuluh puluh kali dah . Mungkin nasib tidak menyebelahi tika ! tika terima dengan hati yang terbuka. 
Thanks to MAK n AYAH sebab bagi support walaupun anakmu GAGAL 2kali . thanks PAKCIK sebab bagi makcik semangat dan nasihat yang membina diri . to all friend ZAHIR, TOPEK, SYAH, YUE, UNCLE THANKS A LOTS bagi support dan katakata semangat kat tika . I'am so sorry buat KALIAN semua kecewe . Kalian semua tidak percaya yang tika akan GAGAL SAMPAI REPAID 2KALI , tapi itulah hakikatnya . 
Sangat kecewe !!!!! hari ni aku nak nangis puas puas . tah la kenapa sedih sangat , result spm keluar pon aku tak kecewe macam ni . series DOWN gile !!!!!!!!!! ngehhhhngehhhhh . 

p/s : kali ketiga ni AKU AKAN PASTIKAN TAK ADA ISTILAH GAGAL LAGI . aku akan usaha bermati-matian . 

0 comments:

Post a Comment